آنچه نمی توان گفت

خط خطی های طینی

آنچه نمی توان گفت

خط خطی های طینی

دو روز زندگی

دو روز از مهر می گذره...

 یعنی دو روز دیگه از زندگیه من ....

دو روز دیگه از زندگیه تو...

چقدر از این دو روزها اومدن و رفتن!

تو همه ی این دو روزها چه اتفاقاتی که نیوفتادن نه !!!

چیزایی که توقعش رو نداشتیم...

دو روز دیگه هم باید زندگی کنیم...!!!

دو روزی که شاید برای بعضی ها خیلی طولانی بشه... برای بقیه کوتاه...

نظرات 12 + ارسال نظر

سلام مطالبت باحال بود
یه چیز دیگه///. از قالب وبلاگت خیلی خوشم اومد

مرسی

الناز جمعه 2 مهر 1389 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.kolbe-gham.blogfa.com

وای ببخشید تو رو خدا
می دونم از دست من خسته شدی اما
قول می دم که همین روزا بهرام (پسر غمگین) بیاد به
همتون سر بزنه
منم دیگه باید کم کم با همتون خدافظی کنم
چون خدا رو شکر بهرام حالش بهتر شده
البته می خواد بره سربازی
دلم خیلی براش تنگ می شه اما کل سربازیش 4 ماه بیشتر طول نمی کشه
به امید اون روز
فعلا

نه این چه حرفیه....!!

Feri GK شنبه 3 مهر 1389 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.chichilas-9169.blogfa.com

سلام
آخی میرید مدرسه؟!
از ما که گذشت؟
یادش بخیر جوونیمون

نه بابا منم مثه تو پیر شدم

پانی شنبه 3 مهر 1389 ساعت 07:47 ق.ظ

خوشگل بود.
وایییییییییییییییییییی طینی جووووووووووووووووون

مرسی پانی جووووووووووون

پانی یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

چهطوری؟ببخشید درسامون خیلیه زیاد نمیتونم سر بزنم ولی چشم .از سودا که دلگیرم یه سر نزده ببینه مردم زندم

پانی یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

وبت چرا اینطوری شده همه ی قالبش رفته داری روش کار میکنی؟

اااااااااااا راس می گی... نه

پانی شنبه 10 مهر 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

خوبی عزیز دلم وای نمیدونی سرم چقدر درس ریخته البته الان زیاد حوصله ی نت رو ندارم!ووووی بحوصله ی شما ها رو نمیگماااااا.
یعنی به سودا نمیگه؟
وای ببین این چی میگه؟!!

مرسی پانی...آخی حالا هیچی نشده می خوان حالتونو بگیرن؟؟؟؟

پانی چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 01:39 ب.ظ

عاشختم خوجایی؟
دلم بلات تنگیده اخه چی کارکنم؟
بیشتر بهم سر بزن که رابطه ها کمرنگ نشه.

رابطه ها بی خود می کنن کمرنگ بشن

پانی چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

چلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چلا عکستو برام ایمیل نمیکنی منم برات ایمیل میکنم اول تو بدههههههههههههههههههههههههههههههه
بدووو دیگه عاشقتم
راستی یه اپ جالب تو بلاگ اسکای همه یعکسایی رو که از منظره گرفته بودم تو مسافرتمون رو البته فقط منظره میخوام اپ کنم.
البته اگه بشه

چرا فحش میدی خوب!!!

نوید پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 07:45 ب.ظ http://navid-53.blogfa.com/

اااااا برگشتی؟؟؟

پانی یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 06:34 ب.ظ

اره اصلا رابطه ها غلط میکنن گه میخورن --میخورنکسافتا بیشعورا اشغالا ...
سلام طینی جون خوبی؟
عکستو برام ایمیییییییییییییییییییل کن بابا جایی پخش نمیکنم دیدم میپاکمشون.

پانی سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 09:26 ق.ظ

میشه کد لوگو ی وبت رو برام نظر کنی!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد