آنچه نمی توان گفت

خط خطی های طینی

آنچه نمی توان گفت

خط خطی های طینی

کلبه جدید


سلام

خوبیــــن؟؟ قالب جدید چطوره؟؟ خوبه یا بد؟؟

چند وقته خبری نیست ازم چون حالم خوب نبود،اومدم یه دستی به سر و روی این کلبه کشیدم حالم بهنر شد...نمی دونم شاید از مزایای وبلاگ نویسی یه!!!! بگذریم چون الان خوبم و آماده برای یه آپ خوشمل!

راستی ،اگه برای بهتر شدن اینجا نظری دارین حتما بهم بگین...

نظرات 8 + ارسال نظر
reza یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://pcsoftware.blogsky.com/

سلام . وبلاگ خوب و قشنگی داری . به من سر بزن . منتظرم

مرسی.حتما میام

پانی یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 07:22 ب.ظ

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عاشقتم خیلی باخ0الی چه عجب مبارک باشه خانم.

تغییر دکوراسیون فقط به خاط تو بودا ...یه کوچولو هم خودم .
اینقدر که گفتی اونو عوض کنم... حالا خوبه؟

سودا دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 09:52 ق.ظ http://arians.blogsky.com

خیلی قشنگ شده . فقط.........
فقط یه اهنگ کلاسیک و اروم نیاز داری

پانی دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

very very very mach. very gooooooooooooooooooooooooooooooooooood

پانی سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

قل بده دیگه عوضش نکنی خب؟؟؟
راستی پس چرا کسی به من نمیگه که قالب وبلاگم خوبه یا ...

آخه اون خیلی کدهاش ایراد داشت...قراضه بود
مال تو خوبه پانی جون

پانی سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

عسیزم عاشقتم دیووووونه

پانی چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

من هستم تو وبم منتظرتم

پانی جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام پس چرا به من سر نمیزنی؟؟؟؟؟ بدو بیا که منتظرتم اسم وبلاگم هم همینه البته دیگه عوض نمیشه فقط به خاطر تو وسودا

مرســـــــــــــــــــــــــــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد