آنچه نمی توان گفت

خط خطی های طینی

آنچه نمی توان گفت

خط خطی های طینی

نمی تونم...!


وقتی که نمی تونی حصار زمان رو بشکنی.... احساس انسان بودن می کنی ..... احساس ناتوانی می کنی در برابر روح بزرگش....هیچ چیز نیست.... هیچ کس، هیچ کس ...وقتی باورش میکنی .... با بودنش زندگی می کنی.... همین که هواتو داره همین که هست برات دلگرمیه.....

_اون وقت می گی : می گی نمی خوااااااااااام خدا، نمی خوام جز تویی باشه، خوبه که همیشه هوامو داری ...

اما نمی تونی ، گاهی نمی تونی ادامه بدی چون انسانی....احساس می کنی همونی که اینقدر به بودنش ایمان داری....خسته شده از بس حرفای تکراری تو رو شنیده .... احساس می کنی شدی یه نوار که صبح تا شب یه چیزو تکرار می کنه! فکر می کنی فراموشت کرده... اما نه! این تویی که فراموش کردی فراموشت نکرده!  این تویی که نیستی....!

_می گی: من که کاری نکرده ام .... چرا میگذاری رنج بکشم!؟؟؟؟؟ چی باعث می شه صدام به درگاه پرنورت نرسه؟ تویی که می گی از خودم بیشتر دوستم داری ! الان کجایی ؟ تاکی جوابمو نمی دی؟؟؟

تا کی صبر می کنی؟؟؟

_بعد بهت می گه: صبر کن  فرزندم، همه چیز به نوبت!

اما بازم قبول نمی کنی... بس که لجباز و یه دنده ای....

_می گی: نه....صبر معنی نداره وقتی تو قدرت مطلقی! این قدرتی نیست که از تو سراغ دارم .....تو خدایی مالک مطلق زمین و آسمون....کسی که قادر به هر کاریه ، هر کاری. قبول نمی کنم وقتی از چنین قدرتی چیزی بخوام و بگه صبر کن! قبول نمی کنم!

اینا رو می گی ولی می دونی اون بهترین ها رو برات می خواد.... اگه می گه صبر کن اگه می گه حالا نه، حتما یه چیزی هست که تو نمی دونی. تو ای "آدم"


اما نه مثه اینکه یه دنده تر از این حرفایی!

(دارم سعی می کنم لجبازی نکنم)



نظرات 5 + ارسال نظر
س م ح یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 04:29 ب.ظ http://baraye2bar.blogsky.com

متن زیبایی بود
وبلگتم خیلی قشنگه
امیدوارم موفق باشی

مرسی، تو هم همینطور

ش یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 04:51 ب.ظ

خیلی مطلب قشنگیهموفق باشی دوست عزیز اره این ماها هستیم که فراموشش میکنیم ولی با اینکه اینقدر لجبازیم ولی هر وقت بعد یه مدت سراغش بریم باز هم هوامونو داره

هیس یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

ممنون که اومدی
بعضیا خوبی رو به حساب سادگی میذارن ولی خب باید خودت آروم باشی اونا به درک

وانیا سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 06:15 ق.ظ http://www.me-life.blogfa.com

وانیا سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 06:17 ق.ظ http://www.me-life.blogfa.com

خوشم اومد.....
ساده و روان مینوی۳۰

می سی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد